מאמרים

פרופיל בלגי – חומר יחיד ומיוחד

פרופיל בלגי הינו חלון שמחליף את החלון האלומיניום ואחד מהאמצעים השכיחים ביותר לשדרוג ועיצוב הבית.
מדובר על סוג של חלון הנפוץ כיום גם בשימוש בברזל.
קראו עוד על עבודות אמנות בברזל
בזכות החלון הבלגי אנו משיגים שורה של יתרונות מובהקים בעת ובעונה אחת, בדגש על יצירת שילוב מרשים של מראה אקסקלוסיבי, עמידות גבוהה לכל מזג אוויר.

בעבר נהוג היה לחשוב על פרופיל בלגי מברזל כי מדובר בחומר שעשוי להחליד או להישחק נוכח משתנים שונים, אלא שזוהי ההזדמנות להסביר כי מדובר למעשה באחד הפתרונות החזקים הקיימים, כזה המסוגל לעמוד בעומסים כבדים, ובמקביל הינו גמיש ונוח לטובת עיבוד או כיפוף בהתאם לדרישה.

חשוב לציין כי הצבע פתר את בעיית החלודה בפרופיל הבלגי, העשוי ברזל, דבר אשר יצר ושדרג את החלון הבלגי לחלון חזק ועמיד אשר יוכל להחזיק מעמד למשך זמן רב ומבלי להחליד (אפילו עשרות שנים) וכמו כן, אינו דורש תחזוקה והטיפול בו מינימלי.

 

החומר ששינה את פני האדריכלות בארץ ובעולם

כאשר בוחנים את הייחודיות של הפרופיל הבלגי והשפעותיו על תחום העיצוב ככלל, ניתן לציין בפה מלא כי מדובר בחומר שהצליח לעשות מהפכה של ממש, כשיש הטוענים שהוא אף השכיל לשנות את פני האדריכלות בארץ ובעולם.
קראו גם: חלונות בלגיים מברזל בירושלים

הוא נחשב שלא בכדי לבחירה מועדפת של אדריכלים ומעצבי פנים בארץ ובעולם, הבוחרים בו פעם אחר פעם בזכות תכונותיו הייחודיות, לרבות איכות וחוזק ללא פשרות, כמו גם מראה וויזואלי עדין המשתלב בצורה הרמונית בכל מרחב.

לאור היתרונות הפונקציונאליים של הפרופיל הבלגי והעובדה כי הוא זמין לשימוש כיום כמעט עבור כל צורך, הן בהיבט התעשייתי והן בהיבט הפרטי למגורים, זוהי בהחלט אופציה מצוינת שיש בה בכדי לשדרג כל חלל ולהוסיף לו את הטאץ' המושלם.
חברת ארטפרו המתמחה בייצור, עיצוב ותכנון של פתרונות עיצוביים על בסיס פרופיל בלגי מברזל, הינה הכתובת המושלמת על מנת להקנות לבית, למשרד או לכל חלל אשר שברשותכם את המענה המיטבי.
בזכות הניסיון רב השנים והמקצועיות בה ניחנת החברה, נשמח לספק מענה לכל צורך – החל מחלונות בלגיים ברזל, פרגולות ברזל, שערים מברזל, חדרי שמש, דלתות ועוד.

מומלץ לקרוא על חלון צרפתי

קראו גם על חדרי שמש

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button