פרופיל בלגי אלומיניום

פרופיל בלגי אלומיניום כוכב עולה… האומנם?

 

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בפרופילים בלגיים מאלומיניום. ואכן, מדובר בפרופילים בעלי יתרונות רבים ומרובים, אך זאת ממש לא סיבה מספקת לזנוח את פרופילי הברזל הקלאסיים. בשורות הקרובות נסקור ונשווה בין 2 סוגי הפרופילים, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת מתמיד.

היתרונות של פרופיל בלגי מאלומיניום

  1. פרופיל בלגי אלומיניום הוא הצעקה האחרונה בעולם העיצוב: רוב המעצבים והאדריכלים המובילים בעולם, בעיקר באירופה (מכאן השם פרופיל בלגי אלומיניום) מעדיפים להשתמש בפיתרון של פרופיל בלגי אלומיניום לבניית חלונות, מרפסות, תקרות ודלתות כניסה ומעברים. זהו פיתרון יפה ואסתטי משורה ראשונה וניתן לראות שימוש בו בכל גלריית שערים, פרגולות ומעקות של החברות המובילות לעיצוב בתים וגינות. רוב המעצבים המובילים ממליצים ללקוחותיהם, בין מדובר על לקוחות פרטיים או עסקיים לבחור באופציה של פרופיל בלגי אלומיניום.

 

  1. פרופיל בלגי אלומיניום הוא פשוט להתקנה וקל לתחזוקה: פרופיל בלגי אלומיניום הוא פשוט להתקנה. קל יותר, נקי יותר, שקט יותר ואף זול יותר מאשר להתחיל לבנות באמצעות מלט ובטון (שלא נדבר על פלדה). החומר הקל (בעיקר זכוכיות) בתוך מבנה פשוט שכולל מתקני מתכת ואלומיניום – סימטריים, ניתן לחבר לקירות ו/או רצפות בפרק זמן קצר ללא עבודה מרובה, ללא רעש, ללא לכלוך וללא כל הבלאגן הכרוך בעבודות בניה בבית.

 

  1. פרופיל בלגי אלומיניום הוא זול יותר מהרבה פתרונות אחרים בשוק: בהמשך למה שציינו בסעיף הקודם, קירות בטון ופלדה הם פתרונות יקרים מאחר והם דורשים יותר חומרים וזמן עבודה. פרופיל בלגי אלומיניום הוא פשוט להרכבה ואינו דורש זמן עבודה מורכב וחומרים יקרים. כמו כן, המיומנות אשר נדרשת לצורך הרכבת פרופיל בלגי אלומיניום היא פשוטה יותר מאשר זו הנדרשת לבנייה מסורתית.

 

  1. פרופיל בלגי אלומיניום הוא פיתרון לבתים ומשרדים קטנים וחשוכים: פרופיל בלגי אלומיניום, הבנוי כולו על זכוכית משולבת במתכות ו/או אלומיניום מעניק לכל חדר תחושה של חלל רחב יותר. האפשרות של חדירת אור יום וההשתקפות של הזכוכית בנוסף על העובדה שמדובר על חומרים מזעריים (זכוכיות) מקנים לחדר תחושה של מרחב, אור ואווריריות בניגוד לחדרים הסגורים באמצעות קירות בטון, דלתות פלדה וחלונות צרים עם תריסים המקטינים את החדר ומסננים את כמות האור החודר אליו.

 

  1. פרופיל בלגי אלומיניום מאפשר לכם לשנות את דעתכם לעיתים קרובות ולגוון: פרופיל בלגי אלומיניום הוא לא קיר. וכל מה שהוא לא קיר ניתן להזזה ולשינוי. לכן – פרופיל בלגי אלומיניום עדיף על בטון. המבנה של פרופיל בלגי אלומיניום, זכוכיות בתוך מתחם של אלומיניום או מתכת מאפשר לכם להחליף אתהצבע של החומר על בסיס קבוע. אתם יכולים לגוון ולבחור בצבע שחור כמסגרות ולאחר כמה חודשים לבחור בצבע אפור או אפילו כחול ולשוות לחדר מראה חדש לגמרי.

 

  1. פרופיל בלגי אלומיניום מאפשר לכם ליהנות מהנוף היפה ביותר בעולם – מהעולם עצמו: פרופיל בלגי אלומיניום – הבנוי על הקונספט של שקיפות, מאפשר לכם להיות במגע עם הטבע בכל עת. בין אם מדובר על יום גשום או יום שטוף שמש, בין אם הבית שלכם פונה לים או לעבר ההרים, בין אם יש גינה עם פרחים או נוף המשקיף אל כל העיר, כאשר אתם בוחרים פרופיל בלגי אלומיניום – אתם נהנים מכל המראות הללו אצלכם בבית מבלי לצאת ואף מבלי לטרוח לפתוח חלון.

 

פרופילי ברזל קלאסיים – כאן כדי להישאר

הפרופילים הבלגיים המקוריים עשויים מברזל ולא בכדי, שהרי מדובר במתכת שלה תכונות פנטסטיות לצרכי מיסגור ויצירת פרופילים לכל מטרה. הברזל הוא חזק מאוד אך יחד עם זאת גם גמיש דיו על מנת להגשים כל משימה עיצובית. בשל חוזקם, ניתן להשתמש בפרופילים בעלי רוחב חתך דק במיוחד, להשיג מראה מינימליסטי מרשים ויחד עם זאת לשאת משקלים רבים. ואכן כך – פרופילים בלגיים עשויי ברזל מסוגלים לשאת זגוגיות בכל גודל שהוא ולאפשר לאדריכל ולקבלן להשתמש בהם עבור כל מפתח, דלתות, חלונות ופתרונות הזזה רבים. כמו כן הברזל מבודד היטב מבחינה אקוסטית וניתן לקבלו בכל צבע שתרצו. במידה והוא עובר עיבוד וצביעה ברמה גבוהה, הוא אף כמעט ואינו נזקק לתחזוקה כלשהי, שגם אותה ניתן לבצע באופן עצמי ללא כל קושי.

 

אז איזה פרופיל עדיף?

לסיכום, אין ספק כי הפרופילים הבלגיים מאלומיניום הם פיתרון טוב שמשלב יכולות עיצוב לצד חיסכון משמעותי בעלויות. עם זאת, הברזל היה ועודנו מלך הפרופילים הבלגיים. בסופו של דבר הוא בעל יכולות עיצוב שקשה להגיע אליהן באמצעות חומרים אחרים, מחזיק מעמד זמן רב יותר, ואף מקבל מראה בעל "אופי" מיוחד ככל שהזמן עובר. אין ספק כי זוהי בחירה מוצדקת שתספק לכם יתרונות מרובים. אל תהססו.. בלגי ברזל

Call Now Button